Dag 9/10 (5/6-06-2014) Austin Texas - Reisverslag uit Baileyton, Verenigde Staten van Ruben Fremouw - WaarBenJij.nu Dag 9/10 (5/6-06-2014) Austin Texas - Reisverslag uit Baileyton, Verenigde Staten van Ruben Fremouw - WaarBenJij.nu

Dag 9/10 (5/6-06-2014) Austin Texas

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

05 Juni 2014 | Verenigde Staten, Baileyton

Er wachtte ons de ochtend van vertrek een rit van 485 km.
Tijdens de reis gebeurde er niets dat het vertellen waard is.
Eenmaal aangekomen in Austin wachtte ons een heerlijke BBQ. Na een snelle douche waren we toch van mening dat we Austin van dichtbij moesten gaan bekijken. Eenmaal aangekomen in de binnenstad wachtte ons een verrassing, de X Games waren aan de gang. SUPER VET! Foto's en viedeo zet ik zo snel mogelijk op Facebook. Nadat de X Games afgelopen waren gingen we op zoek naar 6th street, beroemd voor zijn vele kroegen, barren en dicotheken. Eenmaal aangekomen wachte voor Juliette, Kane en mijzelf een teleurstelling. Bijna alle kroegen laten je alleen binnen als je 21 bent. Maar we gaven niet op en gingen driftig op zoek naar een kroeg waar we wel met z'n alle in mochten. Uiteindelijk vonden we een kroeg en gingen naar binnen. Het bleek een uitgestorven tent waar geen mens te bekkennen was. Het was niet echt een succes, totdat iemand van onze groep een dance off voorstelde. Volgens mijn vrienden kan ik niet dansen als ik een borrel op heb, laat staan broodnuchter. Ik begon een lichte paniek te voelen tot ik aan de wijze woorden van Japer Verstraten 'YOLO TO THE LIMIT' dacht en ik besloot er voor te gaan. De avond liep tegen het einde en we besloten terug naar het kamp te gaan.

De volgende dag deden we het rustig aan en gingen we een baantje trekken in Barton Springs. Een prima ontspannen dagje.

  • 10 Juni 2014 - 20:36

    Jasper Verstraten:

    Trots op je jongen!

  • 11 Juni 2014 - 07:20

    Jan-Pieter:

    Goed bezig Ruben! Toevallig ook nog een filmpje van die danspasjes?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Baileyton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2014

Vancouver Canada

05 Juli 2014

Portland (Oregon)

28 Juni 2014

San Francisco en Salt Lake City

28 Juni 2014

Zion national park

28 Juni 2014

Grand Canyon
Ruben

Actief sinds 19 Mei 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 5240

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: