Zion national park - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Ruben Fremouw - WaarBenJij.nu Zion national park - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Ruben Fremouw - WaarBenJij.nu

Zion national park

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

28 Juni 2014 | Verenigde Staten, Monument

Het laatste national park was een feit. We gingen voor onze laatste Hike in Zion national park. We wisten van tevoren dat dit een lastige Hike zou worden.
Die morgen stonden we wederom vroeg naast het mandje en reden we vanaf onze kampeerplek (lake powel) naar het park toe.
Het eerste uur was een eitje en toen we boven kwamen dacht iedereen dat het er al opzat, maar nee. De berg liep nog verder omhoog en de enige manier om boven te komen was via een stalen ketting met links en recht een vrije val van minimaal 500 meter. Echt super!!. Na een uur bereikte ik de top. Ik besloot te wachten op de anderen en met een schitterend uitzicht als gezelschap genoot ik van het zonnetje.
Na een tijdje kwamen de anderen ook boven en na een snelle lunch begaven we ons weer naar beneden. De tocht terug was misschien nog wel linker dan de tocht naar boven en ik viel een keer lelijk op mijn snufferd. geen paniek lieve mensen, ik leef nog en kan alles nog bewegen. eenmaal beneden was het tijd om weer op weg te gaan. Waar naar toe hoor ik je denken. LAS VEGAS baby.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Monument

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2014

Vancouver Canada

05 Juli 2014

Portland (Oregon)

28 Juni 2014

San Francisco en Salt Lake City

28 Juni 2014

Zion national park

28 Juni 2014

Grand Canyon
Ruben

Actief sinds 19 Mei 2014
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 5239

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: