LA-San Francisco - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ruben Fremouw - WaarBenJij.nu LA-San Francisco - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ruben Fremouw - WaarBenJij.nu

LA-San Francisco

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

20 Juni 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

De groepsreis zat er op en na twee dagen lekker relaxen in het hostel in Los Angelos was het weer tijd om op pad te gaan.
Ergens tijden de groepsreis had Natty mij aangeboden om met haar, Gabby en Marry een auto te huren en via de Pacific Highway 1 naar San Francisco te rijden. Dit leek mij een strak plan en op de ochtend van 19 Juni gingen wij opweg. Op het laatste moment ging Kane ook nog mee. Ik wist niet wat ik moet verwachten van de rit, maar dit werd mij al snel duidelijk.
Dit is niet voor niets 1 van de mooiste wegen in de USA.
de weg loopt pal langs de Pacific ocean en is schitterend, van de enorme rotsen in zee, waar de golven op beuken tot het Kristal blauwe water.
We hadden voor onze vier nachten geen slaapplekken geboekt en besloten dit ter plekke te regelen. toen we in Santa Barbara aankwamen gingen we dus op zoek, maar bij elk motel dat we kwamen moesten we 60 Dollar pp aftikken en met z'n vijven in een kamer slapen mag niet. uiteraard waren we niet van plan om zoveel geld uit te geven en ik kwam met een idee. Samen met Natty liep ik een motel binnen en boekte een kamer met 1 bed. de mensen in het motel dachten dat wij een stelletje waren en toen alles geregeld was reden we weg en gingen we eerst even uit eten. Toen het donker was kwamen we terug en gingen we met 5 personen de kamer in. erg comfortabel was het niet, maar het scheelde een hoop geld en de volgende ochtend vroeg vertrokken we weer. Deze grap wilde we de volgende avond weer uithalen maar alle motels waren vol. toen we om 01:30 nog niets gevonden hadden gaven we de moed op en sliepen we in de auto op de parkeerplaats van een motel. Dit kan ik niemand aanraden, want je word gebroken wakker en hebt de rest van de dag een stijve nek.
We zetten onze reis voort en die dag redden we door de Big Sur. We reden het ene moment door het bos en het andere moment pal langs de ocean, dit was hoe ik me Amerika had voorgesteld, zo schitterend kom je het niet vaak tegen. In een klein plaatsje net buiten de Big Sur vonden we een motel en brachten daar de nacht door. onze laatste dag samen besloten we naar Santa Cruz te rijden en daar onze mini trip af te sluiten. deze trip was zeer geslaagd en heb enorm genoten van alle leuke dingen die er in die vier dagen gebeurd zijn. helaas was het de volgende dag tijd om afscheid te nemen. we levered de auto in in San Francisci en we gingen ieder onze eigen weg. Ik had voor vijf dagen een hostel geboekt, midden in San Francisci. Toen ik voor het eerst helemaal alleen was voelde het of mijn reis hier pas echt zou beginnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2014

Vancouver Canada

05 Juli 2014

Portland (Oregon)

28 Juni 2014

San Francisco en Salt Lake City

28 Juni 2014

Zion national park

28 Juni 2014

Grand Canyon
Ruben

Actief sinds 19 Mei 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 5246

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: