Blog doet het weer - Reisverslag uit Baileyton, Verenigde Staten van Ruben Fremouw - WaarBenJij.nu Blog doet het weer - Reisverslag uit Baileyton, Verenigde Staten van Ruben Fremouw - WaarBenJij.nu

Blog doet het weer

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

05 Juni 2014 | Verenigde Staten, Baileyton

Hoi allemaal, het blog doet het weer!
Voor de mensen die geen Facebook hebben zal ik de reis tot nu toe samenvatten.
Dag 1 was niet mijn beste. De shuttle die mij van het vliegveld moest ophalen kwam niet opdagen en ja, dan sta je daar wel even stres te hebben. Uiteindelijk maar een taxi moeten nemen.
Aangekomen in het hotel ontmoette ik een deel van de groep waarmee ik de eerste drie weken zou reizen. Super leuke mensen en allemaal Britten. De volgende dag gingen we daadwerkelijk op Pad. We reden via Philadelphia, waar we de beroemde 'Phili cheessteak' aten en de Rocky stairs bezochten. Na een mooie rit sloegen we kamp op in een State park net buiten Washington DC.
Die avond bezochten we het witte huis en Lincoln memorial. Zeer gedaagd eerste dagje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Baileyton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2014

Vancouver Canada

05 Juli 2014

Portland (Oregon)

28 Juni 2014

San Francisco en Salt Lake City

28 Juni 2014

Zion national park

28 Juni 2014

Grand Canyon
Ruben

Actief sinds 19 Mei 2014
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 5258

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: