Monument Valley - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Ruben Fremouw - WaarBenJij.nu Monument Valley - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Ruben Fremouw - WaarBenJij.nu

Monument Valley

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

19 Juni 2014 | Verenigde Staten, Monument

Dag 14 was Monument Valley aan de beurt.
Degene die Forrest Gump gezien hebben zullen een aantal foto's op mijn Facebook herkennen. De weg waar de beroemde scène, waarbij Forrest besluit het bijltje erbij neer te gooien gefilmd is moesten we natuurlijk met eigen ogen bekijken.
Laat in de middag trokken we met een jeep de Valley in en bezochten we veel van de mooie plekken die Monument Valley rijk is.
Voor de nacht bleven we in de Valley en in een rij van 14 lagen we naar de sterren te kijken. Ik denk dat dat één van mijn mooiste ervaring van de reis is en toen er vlak voor ons een groep wilde paarden voorbij kwam draven kon voor mij de avond helemaal niet meer stuk. Zelf het wakker worden met zand in elk hoekje van je lichaam kon daar geen verandering in brengen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Monument

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2014

Vancouver Canada

05 Juli 2014

Portland (Oregon)

28 Juni 2014

San Francisco en Salt Lake City

28 Juni 2014

Zion national park

28 Juni 2014

Grand Canyon
Ruben

Actief sinds 19 Mei 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 5257

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: