Dag 8 (04-06-2014) welcome to Texas - Reisverslag uit Baileyton, Verenigde Staten van Ruben Fremouw - WaarBenJij.nu Dag 8 (04-06-2014) welcome to Texas - Reisverslag uit Baileyton, Verenigde Staten van Ruben Fremouw - WaarBenJij.nu

Dag 8 (04-06-2014) welcome to Texas

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

04 Juni 2014 | Verenigde Staten, Baileyton

Yes, ik heb mijn inspiratie weer gevonden.
Oké, waar waren we gebleven?. Oh ja, New Orleans!
Onze twee dagen en nachten in New Orleans waren helaas voorbij, maar het was super.
Toen de klok de volgende dag 07:00 uur sloeg gingen we opweg naar Texas. Onderweg naar onze kampeerplek stopte we bij de tabasco factory. We kregen een korte rondleiding die begon met een introductie filmpje dat zo typisch Amerikaans was dat onze trotse Amerikaanse reisleider Justin zowat het Amerikaanse volkslied begon te zingen. Gelukkig kon ik hem nog net op tijd tegen houden en met de slappe lach liepen we de fabriek door.
Oké genoeg gekheid, tijd om verder te rijden. Na 340 km kwamen we aan op onze kampeerplek. Het was in de middle of nowhere en me bange voorgevoelens zetten we onze tenten op. De volgende morgen bleken onze bange voorgevoelens gegrond. Één van mijn reisgenoten had zijn slipper buiten laten staan en dat was door een nieuwsgierig wasbeeerje niet onopgemerkt gebleven. Weg slippers!. Gelukkig gingen we weer op weg. Op naar Austin (Texas).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Baileyton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2014

Vancouver Canada

05 Juli 2014

Portland (Oregon)

28 Juni 2014

San Francisco en Salt Lake City

28 Juni 2014

Zion national park

28 Juni 2014

Grand Canyon
Ruben

Actief sinds 19 Mei 2014
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 5245

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: